Kamis, 09 Juli 2009

yesterday i met a handsome guy

hey blog! i want to tell you my vacation with my bestfriends. yesterday i went to ocean park with nabila sheila anggie nadia. and it was very fun and excited. and after that i went to prj with my family. i met a handsome guy when i bought nike, oh my god he look so good. beneran deh kalo tau namanya siapa gue mintain sekalian facebook nya tuh orang. mukanya lucu2 gimanaaaaa gitu, udah gitu gue kan lagi suka sama cowo botum (botak tumbuh like rayi or nino) ih sumpah dan pas dia nengok gue juga nengok jadi kita sempet tatap-tatapan selama 2 detik kali ya ekspresi nya itu loh bikin orang meleleh. serius gue gabisa lupa mukanya, kayaknya tuh dia seperti ditakdirkan buat gue halah apa dah. when i sleep i can't get you out of my mind and i want to be yours hahaha ternyata gue kenal orang itu ih malu banget pasti. bye blog see ya in next story

Tidak ada komentar:

Posting Komentar